Acte entrega premi concurs anella

Aquesta tarda hem viscut un moment molt bonic i important per l’escola, ja que hem rebut el premi com a guanyadors del concurs anella. Estem tots i totes molt contents i contentes per haver rebut un premi que ens hem guanyat junts i juntes. Des de fa molts participem en aquest concurs i ens omple d’orgull haver-lo guanyat entre 35 escoles participants i més de 12.000 alumnes.

En l’acte d’avui hem comptat amb la presència de molta gent que ens ha volgut acompanyar en aquest dia. Abans de rebre les seves felicitacions, unes alumnes representants del grup de 3r han fet una presentació explicant com organitzem el concurs anella a l’escola i perquè és important per nosaltres. Per començar l’Albert Gil, alcalde de La Roca del Vallès, ens ha felicitat i agraït el nostre esforç per haver guanyat el concurs, això demostra que som uns ciutadans cívics i compromesos. Seguidament, l’Albert Camps, director del Consorci de Residus del Vallès Oriental, ens ha conscienciat que cal que continuem així de compromesos i compromeses, sense abaixar la guàrdia, ja que tots i totes som responsables de poder mantenir el nostre entorn el millor possible. Per últim, en Jordi Avellaneda, president de l’empresa ITW Hi-Cone de La Garriga ens ha fet entrega del diploma on apareixem com a guanyadors i guanyadores del premi, així com del xec regal de 1000€ per bescanviar en material informàtic. Ha recollit el premi el delegat de la classe de 3r, grup encarregat d’organitzar la recollida d’anelles durant aquest primer trimestre.

En aquest acte també hi eren dos mitjans de comunicació que han cobert la notícia: VOTV i El9nou.

Al final de l’acte, aprofitant l’avinentesa, la Yolanda Guarinos (regidora de Patricipació ciutadana i delegació de La Torreta) i l’Albert Bassa (regidor d’ensenyament) han fet entrega d’un detall per l’alumnat de 6è, per la seva implicació amb la decoració nadalenca al barri mitjançant l’elaboració dels tions gegants. Han entregat un diploma per cada participant.

Us deixem unes fotografies de tot l’acte aquí.