Acaba el curs 22-23

El passat dijous 22 de juny, a l’escola hi vam fer una gran festa per acomiadar el curs!

Vam començar fent un petit homenatge a l’alumnat d’I5, que s’acomiada de l’etapa d’educació infantil per fer primer. Després, vam fer un altre homenatge a l’alumnat de 6è, que acaba l’etapa de primària i al setembre començaran 1r d’ESO.

Després, vam fer unes quantes activitats en les quals els nens i nenes es van barrejar per cicles i van fer jocs diversos.

Per tal de tancar el curs, vam menjar gelats, que ens van ajudar a passar una mica aquesta calor que ja fa dies que ens acompanya.

Voleu veure fotos del final de curs? Cliqueu damunt d’aquesta imatge!