A sisè comencem a preparar el Nadal

Ja teníem moltes ganes de tornar a ajuntar diferents classes per fer coses a l’escola. En aquest cas, l’alumnat de sisè ja ha començat a preparar la presentació de la festa, ja és el quart dia que ajuntem les dues classes!

El primer dia vam decidir quin seria el fil argumental (hi vam estar una bona estona, érem molta gent que ens havíem de posar d’acord!). El segon dia vam decidir els personatges, vam fer dos grups i els vam repartir. El tercer dia vam decidir les personalitats de cadascun dels personatges i, en termes generals, què passarà a cada escena. Avui, per fi, hem començat a escriure el guió repartit per escenes.

Tot i que encara ens queda feina per fer, segur que ens quedarà genial!