A sisè comencem a crear l’stop motion

En el context del Centre d’Interès “La vida humana” de sisè, en el qual treballem la funció de reproducció, l’alumnat està ultimant els detalls de l’stop motion que representa el creixement del fetus.

En aquestes darreres sessions, l’alumnat ha buscat informació sobre la mitjana de la mida del fetus al llarg de les diferents setmanes de gestació per tal de fer les representacions de plastilina i fer les fotografies per a crear un vídeo en stop motion. A més de les àrees de medi i art i la competència digital, hi és present l’àmbit lingüístic, perquè els vídeos aniran acompanyats d’una explicació des de la fecundació fins al part.

Ben aviat podreu veure el resultat. Mentrestant, podeu veure algunes fotos clicant sobre aquesta imatge: