A P5 som guepards i flamencs

Fins fa una setmana, els nens i les nenes de les classes de P5A i P5B els feia gràcia recordar com es deien el curs passat i preguntaven si encara es podien dir així. Els pobres no el van gaudir gaire degut al confinament.

Aquesta setmana els hem proposat escollir algun element o animal  de relacionat amb el tema de “La Selva “perquè és  el que treballarem enguany a tota l’escola. La nova proposta els ha engrescat moltíssim i han dit força animals.

Es nota que el món animal és un tema que els motiva i els agrada perquè coneixen el nom de molts animals salvatges.

A P5A han triat “Els guepards” i a P5B són “Els flamencs”.

Ara, tots els animals que s’assemblen al que han escollit; espontàniament, li busquen les semblances i inicien converses molt interessants.

Endogamia (biología) - Wikipedia, la enciclopedia libreFLAMENCO (animal) | Características, especies, habitat y alimentación!