A la recerca dels senyals perduts- 2n

A segon hem vist que és imprescindible que al nostre barri (i a tots) hi hagi unes normes de circulació per evitar accidents. Treballant els carrers ens hem adonat que TOTS els carrers dels nens i nenes de la classe tenen senyals de trànsit.

A l’aula vam veure un vídeo per començar a conèixer els senyals que ens va agradar molt. Tot seguit, vam fer un joc per equips per veure si érem capaços de reconèixer els senyals, relacionar-los amb el seu nom i amb la seva explicació i, vam construir uns petits murals.

Per últim, vam sortir als carrers del voltant de l’escola. A l’aula vam dibuixar en un mapa el recorregut que volíem seguir per després, anar-nos orientant al carrer. Passejant, havíem de trobar els senyals, veure com vianants i vehicles actuaven i, dibuixar-les.

Per acabar aquesta gran jornada, ens van deixar uns minutets per jugar al parc de davant l’escola! Ha estat súper divertit!!

Mireu aquí les imatges d’aquests dies.