A Cicle Superior visitem el CRAM!

Aquest dimecres dia 20 d’octubre alumnes i mestres de Cicle Superior de l’escola hem visitat el CRAM i hem fet l’activitat “L’aventura de ser tortuga marina”.
A més de fer tres reptes de presa de consciència de l’entorn de les tortugues marines al Mediterrani (alimentació, perills i cicle vital), hem pogut veure quines són les seves parts del cos, hem pogut formular preguntes i hem tingut la sort de poder veure algunes de les tortugues que, malauradament, estan ingressades al CRAM. Per sort, hem sabut que s’estan recuperant bé i algunes podran tornar al mar, el seu hàbitat, ben aviat.
Voleu veure algunes fotos? Cliqueu en aquesta tortuga!