A 1r visitem La Torreta

L’alumnat de 1r hem visitat el barri de La Torreta i per dur a terme aquesta activitat ens hem organitzat en els mateixos grups de treball que hem estat fent tot el centre d’interès, d’aquesta manera cada grup tenia una tasca a desenvolupar. Primerament hem fet servir Google Earth per situar-nos i ens ha encantat apropar-nos a La Torreta des de la part més llunyana del nostre planeta. Hem al·lucinat!

Després, hem utilitzat el plànol per situar-nos i seguir els diferents itineraris que ens portaven a desenvolupar l’activitat. Uns hem hagut de fotografiar i situar amb un gomet el patrimoni del barri: Can Tàpies, l’església, la coneguda Font del Cargol… Uns altres hem fotografiat i situat els senyals dels vianants i dels vehicles que hem anat trobant. I uns altres hem fet fotografies a totes aquelles accions cíviques i incíviques que hem trobat pel camí. Les accions cíviques les hem indicat amb un gomet verd però les incíviques amb un gomet vermell. Us posaríeu les mans al cap en descobrir totes les accions incíviques que hem detectat fent una breu volteta pels voltants.

Com a conclusió podem dir que hem gaudit molt estudiant més profundament la nostra escola i el barri de La Torreta. Ho podeu comprovar fent clic aquí.