A 1r comencem una nova SdA: Sectors

A primer hem començat una nova situació d’aprenentatge, sectors. En aquesta se’ns va plantejar una pregunta repte, què seré de gran?

En iniciar la SdA ens vam trobar amb unes notes misterioses repartides per l’escola, en aquestes hi havia les descripcions dels diferents oficis que hi trobem dins de l’escola, entre tots vam anar descobrint quines són les persones que hi treballen, el nom de l’ofici i quines són les funcions d’aquests i vam observar i analitzar quin és el percentatge d’homes i dones que treballen a l’escola.

Per descobrir més oficis, vam decidir entrevistar a la família per veure de què treballaven i després vam exposar-ho als companys/es de la classe i vam crear un mural amb els oficis que coneixem.

Per acabar, vam jugar a diferents jocs per descobrir altres oficis que hi ha arreu del món, vam fer diferents racons com ara un ‘memory‘ on apareixen diferents professions. Un joc d’orientació espacial per descobrir parelles d’oficis. Un passaparaula per practicar l’escriptura entre d’altres.

Per veure les imatges feu clic aquí.