6è visitem l’Institut La Roca del Vallès.

L’alumnat de 6è hem visitat aquest matí l’Institut La Roca del Vallès. Ha estat una jornada matinal que hem iniciat amb una introducció al seu gimnàs i l’actual alumnat de 1r de l’ESO i antic alumnat del nostre centre ens han respost tots els nostres dubtes. Després hem visitat el pati de l’institut i hem compartit una estona amb el seu alumnat de 1r i 2n de l’ESO. Més tard, hem fet tres tallers de ciència al laboratori del centre, de tecnologia i de música.

Si voleu veure fotos de la matinal, feu clic a l’enllaç.

Les famílies que estigueu interessades, les portes obertes les fan el pròxim dimecres 6 de març de 17h a 19h.

Moltes gràcies per la visita!