RECAPTE PER BADIA

RECAPTE  PER BADIA

Davant la pandèmia COVID-19 els Bancs d’aliments han vist augmentada un 40% la demanda d’aliments. Aquest any més que mai volem solidaritzar-nos amb la població que s’ha vist afectada econòmicament per aquesta emergència sanitària.

L’Escola La Jota, amb les altres escoles de la població, volem contribuir a l’alimentació de les famílies de Badia del Vallès que es troben en una situació de vulnerabilitat promovent una recollida d’aliments i productes bàsics que es reparteixi entre els qui ho necessitin de la nostra localitat.

La recollida es farà a cada escola en els grups-bombolla, garantint sempre totes les mesures de seguretat (rentat de mans previ a dipositar els aliments, es mantindran en quarantena abans de l’entrega…)

La recollida la farem del dia 1 al 4 de desembre de 2020Recapte aliments

Aquests aliments els entregarem a la parròquia, entitat que s’encarrega d’abastir les famílies de la nostra localitat.

Si en vols saber més: EL GRAN RECAPTE