Club de Lectura

El Club de Lectura el forma un grup de mares i ex-mares d’alumnes de l’escola. Les seves ganes de participar i de fer activitats amb els infants, fa que cada curs aportin idees i ajuda.

Amb elles hem vist teatre, escoltat contes i poemes, fet disfresses, fet alguns dels records per als alumnes de sisè, fet decoracions per l’arbre de Nadal,…

Aquest curs 2020-21, malgrat la pandèmia i que la relació és telemàtica, el Club de Lectura continua amb els nens i les nenes de l’escola.

Per començar, al llarg d’aquest mes de desembre s’ha anat fent un recull molt original dels desitjos de cada infant. El Nadal els ha de fer realitat!!!

Us ensenyem com han quedat  https://drive.google.com/drive/folders/1XSQP0YfadFx4S8xQkpIc2zWVXoCR-imu?usp=sharing

De moment, us mostrem el desig del Club de Lectura: