LA MOTXILLA DE L’ACTIVITAT FÍSICA!

La motxilla de l’activitat física, és un projecte que es realitza al llarg de tot el curs per incentivar l’ alumnat de 3r a practicar activitat física sols, amb companys, amics o familiars durant el seu temps de lleure.

Dins de la motxilla hi ha diferents materials com: una pilota  de handbol, unes raquetes de bàdminton, un diàbolo, un disc volador, una corda etc… i consells sobre hàbits saludables, trucs per ser actius, alimentació saludable, piràmides de l’activitat física i de l’alimentació saludable.

L’alumnat disposa de la motxilla durant una setmana segons el calendari establert.

A més, demanem a l’alumnat, que aporti una o més fotografies o vídeos curts on es vegi que estan practicant activitat física amb el material de la motxilla. Aquesta evidència la poden proporcionar de diferents formes: a través de Google Classroom de l’escola, enviant un correu electrònic, en una memòria USB o imprimint les fotografies, i  aquestes evidències els serveix com a suport per explicar a la resta de companys l’activitat física realitzada.

Aquest, és un projecte competencial on, a part d’assolir competències d’educació física, també s’assoleixen competències d’àmbit digital, de coneixement del medi i d’àmbit lingüístic.

Clica aquí per veure imatges