Vine a l’AFA – Fes comunitat!

Enguany i com ja sabeu, l’actual equip de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) renova la seva junta directiva a partir del proper mes d’octubre. Les diferents tasques engegades i els diferents projectes, necessiten d’una continuïtat amb persones que tinguin iniciativa i ganes de formar part activa d’aquesta associació, sempre en benefici del desenvolupament dels infants que hi conviuen a l’escola.

Us animem a formar part de la junta de l’AFA pels propers cursos i poder participar i dinamitzar els diferents grups de treball, comissions, activitats, per seguir amb la gran tasca realitzada. Tot el que es fa des de l’AFA reverteix en l’escola i en tots els infants que hi viuen.

US ESPEREM, US NECESSITEM!
Vine a l’AFA, Fes comunitat!
Web AFA