Take the e-train TwinSpace Train Challenge Forum Awards

Els nens i nenes de sisè que ha participat en el TwinSpace Train challenge Forum han rebut un certificat que acredita la seva participació i, el guanyador, ha rebut un petit obsequi.
El fòrum ha estat una de les activitats digitals del projecte Take the e-train en la que han participat alumnes de totes les escoles associades. Cada País ha donat certificats als participants i un petit premi a qui han contestat les sis preguntes de fòrum correctament.
Podeu veure el llistat de guanyadors de tots els països a la vitrina de l’entrada de l’escola. Felicitats als guanyadors i participants!