Preinscripció i matrícula curs 2021-22

Preinscripció (del 15 al 24 de març de 2021)

En aquests moments ja han estat publicades les dates per a la presentació de sol·licituds de cara a les preinscripcions del curs 2021-22. El termini fixat per al segon cicle d’educació infantil i per educació primària és del 15 al 24 de març de 2021. Podeu trobar tota la informació a Estudiar a Catalunya – Preinscripció.

Aquest any tots els centres educatius d’educació infantil i primària de Les Franqueses del Vallès, realitzarem les portes obertes de manera virtual per poder mantenir les mesures de seguretat i higiene establertes per l’estat de pandèmia.

La nostra escola, l’Escola Joan Sanpera i Torras, realitzarà la seva jornada de portes obertes virtuals el proper dijous 11 de març en dos horaris de connexió via MEET: a les 10.00h i a les 18.00h. D’aquesta manera podrem compartir amb totes les famílies que ho desitgin el nostre projecte de centre, presentar les línies d’actuació i alhora resoldre dubtes i neguits que puguin sorgir tant de l’elecció com del procés de preinscripció.

Per assistir a alguna de les dues jornades us heu d’omplir el següent formulari d’inscripció.  https://forms.gle/rTYpriJAuqewynYBA
Properament us enviarem l’enllaç de trobada virtual.

Podeu visualitzar una presentació explicativa del projecte educatiu de centre. Clica sobre la imatge.