Els alumnes de 6è van a l’aeroport ✈

El passat dimarts, els alumnes de 6è vam anar a l’aeroport del Prat per treballar el projecte de la setmana monogràfica: volar.

Ens van acompanyar les mestres de 6èA i 6èB, l’Emi i el David (monitor de menjador).

Vam arribar i vam esmorzar al centre cultural d’Aeronàutica. Just després d’esmorzar ens van fer una explicació sobre diferents temes de l’aeroport com per exemple el personal, les normes, el checking, les diferents zones… Més tard vam visitar l’aeroport per dins. Ens va impressionar el seu tamany, és enorme! Allà vam poder veure l’avió més gran del món. Quan vam acabar la visita vam anar al mirador d’avions, un lloc on pots observar els grans vehícles de transport quan estan a punt d’aterrar. Al mirador vam aprofitar per dinar. Quines vistes més maques.

Ens ho vam passar de fàbula!