Col·labora a la Setmana Monogràfica

La setmana del 17 al 21 de febrer, celebrarem la Setmana Monogràfica, que enguany portarà per títol “VOLAR”. Sabeu que sempre exposem tota la feina feta als nostres passadissos i us convidem a visitar l’escola i comprovar tot el que han treballat els/les vostres fills/es. Aquest any volem compartir amb vosaltres aquesta setmana tan especial i ens agradaria que ens poguéssiu ajudar a decorar el vestíbul amb la temàtica de la Setmana.

Si esteu interessats en col·laborar i participar activament en aquest projecte, responeu a aquest email, tot indicant el vostre nom i qui o quins són els vostres fills, així com la disponibilitat horària (dins i fora de l’horari escolar) o passant per secretaria.
Un cop tinguem un Equip de treball us reunirem per iniciar el projecte.
Moltes gràcies.