3rd day in Kraków

Hola companyes i companys, en el següent enllaç us contesten a les vostres preguntes. (enllaç)

Avui a les 9 ja erem a l’escola i ens han explicat el seu sistema educatiu i la història de la seva escola. Tot seguit els i les alumnes de Polònia han fet un homenatge al seu patró. Han cantat l’himne polonès i anàven uniformats.

Després hem fet un “break” i ens hem distribuït per anar a observar i participar en diverses classes; música, english i mates.

A continuació hem realitzat diferents activitats i jocs esportius amb companys dels altres països. Ens ho hem passat genial.

Després de dinar hem agafat un tranvia i ens hem dirigit al centre de Kraków per visitar una galeria museu d’art del segle 19. Ens hem dividit en grups i hem hagut de buscar diferents quadres i escultures.

Més tard hem caminat fins a la Universitat de ciència i tecnologia i dos mestres ens han explicat a partir d’experiments, molts conceptes de la física, tots relacionats amb el món del tren i sobretot d’una manera molt pràctica i divertida. Ha estat genial. Els dos mestres, uns cracks. Volem ser Físics!

A les 21 h ens hem dirigit a l’escola per sopar i tot seguit cap a l’hotel a escriure el nostre diari i contestar les vostres preguntes.

Estem cansats però molt contents.

Fins demà!

1. 3r A

Hello!!!

Som els nens i nenes de 3r A. Ens agradaria que ens enviéssiu una foto dels tranvies, perquè aquí no n´hi han i ens ha cridat molt l’atenció.

Una abraçadaaaaaaa!

2. MARIA ROIG

Bon dia nois i noies!!!
    Som la classe de 4t B i us volem fer algunes preguntes:
    A quina hora surt el sol aquí a Polònia?
    Com us va l’anglès?
    Heu fet bons amics?
    Us ho esteu passant bé?
    Quin menjar típic de Polònia us ha agradat més?
    Quin temps us està fent?

Aquí a Les Franqueses ahir va caure un xàfec impressionant. Quasi s’inunda l’escola!!!!…els de menjador van haver d’entrar a corre cuita del pati!! i la nostra mestra, la Maria, va haver de demanar un paraigües “in extremis” a una nena de la classe perquè no podia sortir de l’escola.

Avui fa un dia una mica millor però s’està ennuvolant bastant i potser tornarem a tenir un altre xàfec primaveral.
    Us desitgem que ho passeu molt bé!!….ens comuniquem un altre dia d’aquesta setmana!

Fins aviat!!
    Classe Turó de les Creus (4tB)

1. Director Autor de l'article

Hola companys i companyes de 4tB, aqui a les 4.30 del matí el sol ja comença a sortir. Sobre l’anglès ens entenem força bé però també ens adonem que hem d’aprendre molt més si volem comunicar-nos millor. Si, estem en ello, tenim molt bon rotllo amb tots però amb qui més els nois de Lituània i un noi italià. Ens ho estem passant suuuuuuuuuper bé!ens està fent moooooolta calor i molt bon temps. Les sopes d’arroç amb verdures estan força bones.
      Moltes gràcies per escriure. Ens encanta!
      Fins aviat.

3. Mercè Raja

Bon dia, colla!
    Què xulo tot el que esteu fent! Les activitats que expliqueu semblen molt interessants i enriquidores. No teniu temps d’avorrir-vos! M’encanten les fotos. Sembleu estudiants més grans a l’última foto, molt seriosos i responsables. La foto del museu em recorda molt el Louvre de París.
    Ens doneu molta enveja però estic contenta perquè estic segura que aquesta experiència, a banda d’enriquir-vos com a persones, no l’oblidareu mai.
    Espero ansiosa les següents notícies que ens envieu.
    Què us ho passeu molt bé!

4. blocs.sanpera sanpera

Bon dia comanys i companyes de sisè!
    Hem llegit l’article del tercer dia i ens agradaria saber algunes coses:
    Us han explicat què diu l’himne?
    Són molt diferents les assignatures de Polònia, i les classes?
    Hi ha algun esport diferent?
    Us han agradat els/les profes de física?
    Us ha agradat l’experiència d’anar universitat?I la del museu?
    Heu vist escultures xules del museu ?
    Quants nens i nenes hi ha per classe?
    Algun professor de Pòlonia parla Español?
    Adèu companys de sisè, que us ho continueu passant molt bé!
    Una abraçada de maduixa!