Visitem l’Escola l’Arboç

El passat dia 7 de juny va ser un dia ple d’emocions. Vam poder conèixer i visitar l’Escola l’Arboç!

Per qui no la conegui, és una escola d’Educació Especial especialitzada en l’atenció d’infants i joves, dels 3 fins als 20-21 anys, amb diagnòstics que els comporten ​afectacions neurològiques i cognitives, i molts d’aquests infants també tenen associats trastorns sensorials (visual i auditius) com trastorns de l’estructura de personalitat.

Però, el que més especial fa a l’Arboç és que és l’escola del LEO!!! Des de P3 compartim tots els divendres i per nosaltres i per ell és un dia increïble. Coneixíem la seva escola a través de fotos, de vídeos, dels missatges a través de l’STEP de la seva tutora o a partir de les videoconferències que fem cada trimestre, però per fi hem pogut visitar-la. Creieu-nos que va ser un dia QUE MAI OBLIDAREM!

VOLEU CONÈIXER L’ARBOÇ? CLIQUEU AQUÍ!