Visita a l’Institut Lauro

D’aquí poquet l’alumnat de 6è finalitzarà una de les etapes que més ens marquen a tots i totes: l’escolar.

És per això, que abans del procés de preinscripció escoles i instituts ens organitzem per poder visitar els 2 instituts del municipi i calendaritzar altres actuacions emmarcades dins el Seminari de coordinació Primària-Secundària.

En aquesta ocasió hem visitat l’Institut Lauro i d’aquí uns dies farem el mateix amb el Til•ler.

Durant les jornades de portes obertes sereu les famílies les que podreu visitar- los.us deixem les dates:

Dimecres 1 de març 18.00h Institut Til•ler
Dilluns 6 de març 18.00h Institut Lauro

Aquí us deixem un petit vídeo de l’Scape Room que vam fer per l’Institut per conèixer els diferents espais.