Visita a l’INS EL TIL·LER

El passat dimarts 21 de febrer vam anar a visitar l’Institut El Til·Ler. Ens van rebre amb una explicació de la directora i un vídeo on exposaven els projectes del centre. Després, els/les joves de 1r d’ESO exalumnes del Sanpera, ens van fer una ruta visitant les diferents classes i veien el que feien.

També vam poder fer uns jocs al pati en grupets que anavem rotant. Finalment, ens van acomiadar i vam poder fer preguntes que ens inquietaven. Va ser una estona divertida i ens ho vam passar molt bé podent compartir-la amb els exalumnes.