Tercer visita l’Ajuntament

Ahir dimarts els i les alumnes de tercer van poder gaudir d’una gran experiència. Dins del projecte que realitzen de coneixement de Les Franqueses van poder visitar l’edifici de l’Ajuntament.

Allà van ser rebuts per l’alcalde, van visitar els arxius, van comtemplar la meravella que és l’edifici que fa uns anys era la nostra escola, i també van poder participar d’un ‘ple extraordinari’ a la sala de plens de l’Ajuntament. Representants de les 3 classes van dirigir-se a l’alcalde fent preguntes i propostes.

Aquí us deixem algunes imatges d’aquell moment.