Taller de Spiribol

Ahir dimarts dia 18 d’octubre els i les alumnes de quart van gaudir d’un taller de Spiribol a l’escola.

Aquest esport alternatiu i solidari és originari de Lanjarón (Granada) i es caracteritza perquè s’adapta molt bé a diferents superfícies així com amb el nombre de jugadors/es que hi poden participar a la vegada.

Per jugar-hi havíem de fer girar la pilota al voltant d’un pal per enrotllar la corda. A partir de diferents dinàmiques i una bona progressió vam aprendre l’esport, tot treballant la velocitat, la resistència, l’agilitat, l’escolta, la paciència, la cooperació…

Malauradament, el dijous passat ens va deixar el seu fundador i metge, Jesús Candel  “Spiriman” després de dos anys de lluita contra el càncer. Des d’aquí volem donar el nostre condol a la família i amistats, així com les gràcies per tot el que ha aconseguit al llarg d’aquests anys i desitgem que aquest projecte solidari es mantingui molts i molts anys més!

Moltes gràcies, Chus, per aquesta sessió tan activa, participativa i divertida!

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!