SPIRIBOL A L’ ESCOLA

El passat 5 d’octubre els i les alumnes de quart van realitzar un taller de Spiribol a l’escola.

És un esport alternatiu, originari de Granada i es caracteritza sobretot perquè és solidari, ja que una part del cost de l’activitat és per ajudar a pacients oncològics. Aquest esaport també s’adapta molt bé a diferents superfícies i a la diversitat dels participants que hi juguen.

A partir de diferents dinàmiques i una bona progressió vam aprendre les normes, tot treballant la velocitat, la resistència, l’agilitat, l’escolta, la paciència, la cooperació…i així aconseguir l’objectiu principal: fer girar la pilota al voltant d’un pal per enrotllar la corda.

Després de la sessió entre tots i totes vam valorar l’activitat i també ens hem posat les polseres molt maques que ens han regalat per haver-hi participat.

Una vegada més volem agrair a en Chus la seva entrega, passió i fer-nos gaudir d’una sessió molt activa, participativa i divertida.

Ens acomiadem amb el crit del gran Spiriman: Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!