Projectes en marxa per Retotech

A l’escola aquest any hem modificat la manera de treballar aquest projecte STEAM. Hem fet petits grups de 5 alumnes en què cada grup ha pensat un repte per poder solucionar o millorar de l’escola o l’entorn més proper. Ara estan planificant les diferents accions, realitzant el logo, la programació, el prototip…

Quan acabin les seves propostes, es valoraran aquells projectes on hagi hagut més implicació i motivació per part de tot el grup d’alumnes i es decidirà quin projecte es presentarà al festival Retotech. Estem molt animats/des en fer-ho d’aquesta manera, ja que la implicació de l’alumnat és molt més gran. Tenim moltes ganes de veure els resultats. Tindrem una difícil decisió perquè tots els projectes estan sent molt interessants. Molts ànims a totes i tots!!