PROJECTES DE CONSCIENCIACIÓ SOCIAL

Al llarg d’aquestes setmanes s’estan duent a terme diferents projectes de valors i conscienciació social vers la discapacitat i la diversitat a la nostra escola, a partir de diferents inciatives.

Considerem que cal educar als infants a partir de la reflexió i fent-los partícips de projectes solidaris de la diversitat que els envolta. A partir d’actuacions concretes com xerrades, trobades, tallers esportius, etc., presentarem a l’alumnat diferents iniciatives solidàries on es podrà implicar a la comunitat educativa.

El passat divendres vam rebre a la nostra escola a dos membres de la fundació ‘Junts contra l’AME’, una associació implicada en la recerca de l’atròfia muscular espinal que va presentar la seva iniciativa a l’alumnat de 5è.

El dijous dia 28 els i les alumnes de 6è participaran de la mà de la Fundació Demanoenmano en uns tallers on a través de l’esport es treballarà la discapacitat intel·lectual.

Per últim estem treballant per tal de poder col·laborar en un projecte de recollida d’oli de cuina usat amb una entitat que a través d’aquesta iniciativa genera oportunitats d’ocupació per a persones en situació de risc d’exclusió social. Quan tinguem més informació, us ho farem saber i demanarem la participació i la implicació de tota la comunitat educativa.

Junts… per una escola de tots i totes… per a totes, tots i totis!