Primera “International lesson” a la nostra escola.

La nostra escola i l’escola, Jonavos Justino Vareikio progimnaJzija, de Lituània vam fer una classe conjunta.
El dia 1 de Març, les mestres d’anglès i 12 alumnes de 6è de la nostra escola i mestres i 12  alumnes , també de 6è, de l’escola Lituana vam connectar-nos virtualment per intercanviar presentacions sobre les nostres escoles i per fer-nos i respondre preguntes sobre com aprenem a les dues escoles en temps COVID.
Els alumnes i mestres Lituans van haver de connectar-se des de casa, ja que  fan tot l’ensenyament virtual des del mes de novembre. Abans de finalitzar la connexió entre tots vam reflexionar i treure conclusions del que havíem après durant aquesta trobada virtual.
Va ser una activitat molt interessant i enriquidora per les dues escoles, a més a més, vam practicar l’anglès d’una manera molt significativa.

Les mestres d’anglès volem agrair als 12 alumnes de 6è que van participar per la seva implicació i interès en aquesta activitat.   Well done Year 6! Great Job!

Esperem que puguem fer més col·laboracions internacionals  ben aviat!