Premis fotografia matemàtica ‘Àrea mataró’

Fa uns dies vam rebre una gran notícia que ens fa molta il·lusió compartir amb tots i totes vosaltres.

A les vacances de setmana santa vam demanar com a tasca que els infants de la nostra escola realitzessin fotografies ‘matemàtiques’. D’aquestes fotografies l’equip escoMAT va seleccionar dues fotografies per categoria: infantil, cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior, que es van presentar al Concurs de fotografia matemàtica organitzat pel grup Àrea-APaMMs de Mataró.

Dimecres va arribar un mail que ens va fer saltar d’alegria. De les fotografies que vam presentar al Concurs de fotografia 4 alumnes de la nostra escola havien resultat guanyadors i guanyadores!

Avui, els hi hem fet entrega del diploma que els acredita com a guanyadors i guanyadores de la seva categoria:

Adriana Collado, que ha guanyat el 1r premi, categoria Educació Infantil.

– Ferran Valencia, que ha guanyat el 1r premi, categoria Cicle Inicial.

Martí Salido, que ha guanyat el 1r premi, categoria Cicle Mitjà.

Ariadna Padial, que ha guanyat el 1r premi, categoria Cicle Superior.

Podeu veure l’entrega de premis clicant aquí.

A continuació us enllacem els dos vídeos que ens ha fet arribar el grup Àrea-APaMMs de Mataró:

Vídeo de les fotografies participants.

Vídeo de les fotografies finalistes i guanyadores.

L’equip escoMAT i tot l’equip de mestres del Sanpera sentim un gran orgull!