LES COLÒNIES A CAN PUTXET

El 25 i 26 d’abril els alumnes de 2n vam anar de colònies a Can Putxet. Durant la nostra estada hem fet moltes activitats i el temps ha passat volant.

Només arribar els monitors ens van fer una activitat d’orientació per conèixer la casa i l’espai del seu voltant. I sense adonar-nos va arribar l’hora de menjar i les activitats de la tarda. El taller de samarretes, gimcana groga, temps per jugar lliurement amb els companys/es van proporcionar-nos una tarda d’allò més entretinguda. Però encara no havíem acabat el dia així que després d’agafar forces amb el sopar vam agafar la llanterna per fer els jocs de nit.

I ara si el moment més esperat per tots nosaltres va arribar a les habitacions on vam dormir amb els amics i les amigues!!!!

El segon dia vam continuar sense parar fins l’hora de marxar cap a l’escola. Així doncs que després d’esmorz ar vam fer escalada i parc aventura.

ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ!!!!!