Famílies 6è ERASMUS+ mobilitat Itàlia 22-23

El passat dimarts 17 de gener a les 17h vam convocar a les famílies de l’alumnat de 6è per informar de la mobilitat que realitzaran 12 alumnes i 4 docents a una ciutat italiana (Brandizzo) prevista del 27 de febrer al 3 de març, així com vam poder explicar el projecte S.P.L.A.S.H. i informar d’algunes de les activitats planificades per fer durant la mobilitat. També vam exposar els criteris de selecció de l’alumnat que viatjarà i el sorteig a porta oberta que farem divendres 20 de gener a les 12.30h a l’escola.

Va ser una oportunitat per compartir neguits, així com per poder començar a engegar les mobilitats de l’alumnat! Estem pendents de qui seran els 12 alumnes que podran gaudir de l’experiència! Aviat ho sabrem i ho publicarem!

Molta sort a tot l’alumnat que vulgui participar! Estem expectants….