Exposem els Lapbooks del Projecte Espanya de 6è

Durant  el 1r trimestre, els alumnes de 6è han estat confeccionant els Lapbooks del projecte Espanya. Primer dels tres projectes que es faran en tot el curs.

Ha estat una tasca engrescadora, creativa i significativa, la qual ens ha servit per treballar les Comunitats Autònomes del país. La culminació d’aquest treball ha esdevingut amb l’exposició oral del seu mural i comunitat autònoma. Així cadascun dels alumnes han pogut posar en comú els seus treballs, parlant dels trets més característics de la seva comunitat.