Anem de viatge per Europa

Aquests dies la nostra escola està de viatge. A totes les aules es parla de monuments, de ciutats, d’elements naturals, de personatges històrics, i fins i tot de menjar!

Coincidint amb el projecte Erasmus+ les classes han escollit noms relacionats amb els 5 països socis: Eslovàquia, Itàlia, Lituània, Grècia i Polònia. Si voleu fer un viatge per Europa, només cal que vingueu a visitar les nostres aules. Mirant les portes ja podreu endevinar de quin país es tracta. D’altres classes, encara estan en ple procés d’elaboració.

Us animem a fer un llarg recorregut per Europa!!!