A L’ESCOLA VIVIM LA MÚSICA

El concert de Nadal està apunt d’arribar  i per tant el trimestre està a punt d’acabar.

Per aquest motiu volem compartir amb vosaltres algunes imatges. Així us podreu endinsar dins d’aquest mini-viatge musical, per veure i recordar els moments viscuts a l’aula de MÚ-SI-CA!!

Al llarg d’aquest trimestre també hem viscut un dia molt i molt especial. On les arts i la música són els protagonistes. Des d’aquí volem donar les gràcies als nens i nenes que per Santa Cecília ens van fer viure un dia diferent i van compartir amb nosaltres el seu talent. Felicitats de part de tota l’escola!!!