6è D ES CONFINA

Tercera classe confinada a l’escola

Dilluns 18 d’Octubre vam rebre la notícia de què ens haviem de confinar per un positiu a la classe i el dimarts a les 9:30h va ser la primera videoconferència  amb tota la classe, per explicar el funcionament de l’organització per tota la setmana.

Alguns nens i nenes, utilitzaven diferents dispositius per fer-ho. Durant la setmana, es van repartir tasques diàries a través del Classroom, videoconferències de matí i tarda, jocs online com el Kahoot, Quizz i videos de valors.

En general, la classe va treballar tot i que molts de nosaltres estavem sols a casa. I activitats com el Kahoot van agradar força.

Finalment, a l’haver sortit negativa la PCR, vam poder tornar a l’escola en una setmana. Desitgem seguir a l’escola durant molt de temps.

Imatge del pòdium del Kahoot Online que es va fer en una de les videotrucades.