|
|
|
|
|
|
Carme Nadal
Tutora I3A |
Raquel Morera
Tutora I3B |
Yolanda Navarro
Tècnica Educació Infantil |
Mercè Garcia
Tutora I4A |
Míriam Fernández
Tutora I4B |
Montse Giralt
Codocència Petits |
|
|
|
|
|
|
Rafi Isla
Tutora I5A
Coordinadora |
Nathalie Blanch
Tutora I5B |
Lin Pons
Especialista de suport i
atenció a la diversitat (Petits) |
Neus Fortuny
Especialistes Llengua Estrangera (anglès petits i cicle inicial) |
Estel·la Izquierdo
Docent Novell SENSEI |
Laura Parrón
Especialista de Música |
|
|
|
|
|
|
Teresa Puig
Tutora 1rA |
Mª Josep Gil Tutora
Tutora 1rB |
Mathi Hernández
Tutora 2nA |
Bea Lahoz
Tutora 2nB
Coordinadora |
Ana Beltrán
Especialista d’anglès 2n i 3r |
Alba Llamas
Docent Novell SENSEI |
|
|
|
|
|
|
Olga Pérez
Tutora 3rA |
Sara Fuentes
Tutora 3rB |
Marga Manubens
Tutora 4tA
Coordinadora |
Elena Reche
Tutora 4tB |
Vanesa Segura
Especialista d’Educació Física |
Tony Gómez
Especialista Llengua Estrangera (anglès cicle mitjà-superior) |
|
|
|
|
|
|
Vanesa Bueno
Tutora 5èA
Coordinadora RRLL |
Anabela Leiro
Tutora 5èB |
Lidia Campasol
Tutora 6èB
Coordinadora |
Armando Martínez
Tutor 6èB |
Maria Casas
Educació Física,
Robòtica i programació
Coord. Cultura Digital |
Ariadna Roca
Codocència |
|
|
|
|
|
|
Núria Torras
Especialista de suport i
atenció a la diversitat |
Jesús Castillo
Especialista de Religió
Espais cicle mitjà i superior |
Maria Roig
Secretaria
Codocència Cicle Superior |
Laura Rodríguez
Cap d’Estudis
Codocència cicle inicial |
Miquel Valls
Director
Codocència cicle mitjà |
Mercè Raja
Administrativa |
|
|
|
|
|
|
Salvador
Manteniment |
Raquel Pelaz
Vetlladora |
Maria Ortega
Vetlladora |
Miguel Bueno
Vetllador |
Cristina Sánchez
Vetlladora |
Neus Ramírez
Psicopedagoga EAP |
|
|
|
|
|
|
Àngela González
Treballadora social |
Neus Ruiz
Directora del CRP, referent Llengües i internacionalització. CRP |
Carles Ceacero
Assessor docent, referent Cultura digital. CRP |
Jesús Ruiz
Assessor docent. CRP |
Mercè Altimira
Equip d’Assessorament de Llengua i Cohesió Social |
Lourdes Gil
Inspectora |
|
|
|
|
|
|