Xerrada sobre la Fundació Vicenç Ferrer

Aquesta setmana, als alumnes a partir de 4t, ens han vingut a fer una xerrada sobre la Fundació Vicenç Ferrer i la seva tasca a l’Índia.
La xerrada ens l’ha fet la Noa Bellver Badosa, de 12 anys. Ens ha parlat sobre el seu viatge que va fer a aquest país amb la seva família, on va visitar algunes ciutats i el projecte que duu a terme aquesta fundació allí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut