Sortida a la cantera romana i a les trinxeres

El divendres 17 de gener, com activitat complementària al tema de medi social que estem treballant a classe “La II Guerra Mundial i la Guerra Civil espanyola”, els alumnes de Cicle Superior vam anar a visitar la cantera romana i unes trinxeres que tenim aquí al nostre terme.

Els alumnes s’ho van passar molt bé perquè vam fer una bona ruta amb bicicleta pel terme, després vam carregar forces amb un bon esmorzar i vam visitar els llocs esmentats anteriorment. Després els mestres els vam deixar explorar el terreny lliurement i van poder descobrir altres trinxeres amagades per la vegetació. Finalment vam tornar a la cantera a dinar i disfrutar d’un poc de temps per disfrutar d’aquell espai abans de tornar a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *