8ns de final del certamen de lectura en veu alta

Aquest dimarts a la tarda vam celebrar els 8ns de final del Certamen de lectura en veu alta a l’escola.

Tres representrants de cadascuna de les classes de CM i CS  i dos alumnes que fa menys de 2 anys que estan a Catalunya van llegir en veu alta a la biblioteca. Es tractava de defensar un dels textos que havien estat preparant per poder classificar-se per als quarts de final del Certamen nacional de lectura en veu alta que es celebraran el 13 de març a Tortosa.

La lectura la van fer davant dels seus companys, de mestres i d’un jurat format per una representant de les famílies (Ivone Albiol), una dels mestres (Esther Monllau), l’assessor LIC del centre (Sisco Oller) i una representant de la biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa (Txell Aixarch).

Els classificats per als quarts de final són:

Isabela Gude (en la categoria Timoners, alumnes que fa menys de 2 anys que estan a Catalunya)

Oriol Royo (en la categoria Grumets vermells, CM)

Maria Forner (en la categoria Grumets verds, CS)

Moltes felicitats i molta sort a tots!!!