DESCRIPCIÓ 7

QUE TINC QUE EM FA SER JO ???

Tinc 10 anys, tot i que d’aquí poc, en faré 11. Des que era petita he estudiat en aquesta escola i sempre he viscut  a L’Aldea.

Soc bastant alta i tinc el cabell fosc i tou a causa de la gran quantitat de  xampús que m’arribo a posar.

La meva cara és alegre i somric amb facilitat. Els meus ulls són llargs i marrons. Les meves dents són grans i estan bastant separades.

Quan he d’anar a l’ escola m’he de llevar abans per decidir el conjunt que m’he de posar; aquest tema sempre  provoca discussions amb la meva mare. Sóc molt presumida!!!!!!!  M’agrada anar amb falda o vestit .

Sóc ordenada i molt neta. A casa, sempre ajudo a recollir taula, treure la pols… Quan no tinc deures m’agrada anar a jugar amb els meus amics. I sobretot, m’encanten les manualitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *