DESCRIPCIÓ 12

M’AGRADA SER COM SÓC

Tinc 10 anys, quasi onze. Visca L’Aldea, en  una casa de camp.Vaig començar a esta escola als tres anys.

No sóc molt alta però estic una mica prima. Tinc els braços prims i  les cames curtes.

La meva cara no és gaire grossa però una mica rodona i pigada. Tinc el cabell castany, llis i llarg. Els meus ulls són una mica rodons i, depèn com els miris, poden ser verds o marrons. Les orelles les tinc una mica grans. El meu nas és petit igual que la meva boca que també és petita, amb uns llavis fins. La meva pell està poc morena.

Em considero amable, simpàtica i alegre però quan m’enfado sóc una mica agressiva. També sóc molt, però que molt, desordenada i vergonyosa.

M’agrada anar vestida amb malles o pantalons esportius, jerseis de tirants o de màniga curta i m’encanten les dessuadores.

M’encanta  fer esport i  escoltar raps i el reggeton.

Quan sigui gran, m’agradaria ser policia o mosso d’esquadra.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *