X CURSA SOLIDÀRIA MGC. SPECIAL RACE

LA 10a CURSA SOLIDÀRIA ESCOLA MARIA GARCIA CABANES BAT RÈCORD DE PARTICIPACIÓ I DE RECAPTACIÓ

La 10a CURSA SOLIDÀRIA MGC ha acabat recentment amb l’entrega de la recaptació aconseguida.
Entre TOTS els participants d’aquesta activitat solidària hem aconseguit entregar 2.638’51€ al Centre d’Educació Especial Baix Maestrat (Vinaròs).
Considerem una quantitat molt important que reflecteix esforç, solidaritat i molta participació.
MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUI HO HEU FET POSSIBLE!

Podeu veure un recull dels moments viscuts en el següent enllaç

1. Juven Figueras

Enhorabona a tota la comunitat educativa, bona feina, sempre educant als nostres menuts,.
    Visca l,escola inclusiva.
    Moltes gràcies als professionals que treballeu per què els xiquets i xiquetes aprenguem a ser millor personetes cada dia.