PREINSCRIPCIÓ 2023-2024

D’acord amb la RESOLUCIÓ EDU/507/2023, de 16 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres  educatius, en   els  diversos  ensenyaments  sostinguts  amb   fons   públics,  per  al   curs 2023-2024, l’Escola Maria Garcia Cabanes fa pública la següent informació per al procés de preinscripció:

IMPORTANT: LA PREINSCRIPCIÓ S’HA DE FER DE FORMA TELEMÀTICA

PERÍODE DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:   Del 6 al 20 de març de 2023

ENLLAÇOS IMPORTANTS

HORARI D’ATENCIÓ A SECRETARIA:

• Dilluns i dimecres de 9 a 13.30 h. i de 15 a 16.30 h. Divendres de 9 a 13.30 h

Podeu sol·licitar cita prèvia per solucionar dubtes i/o aclariments al telèfon de l’escola: 977450301, en horari d’atenció a la secretaria.

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ: És  única i s’ha de presentar obligatòriament de manera telemàtica o amb suport informàtic.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD TELEMÀTICA

• DNI/NIE/passaport del pare i de la mare o dels tutors legals de l’alumne/a.
  • DNI/NIE/passaport de l’alumne/a, si en té.
  • Llibre de família.

CALENDARI

• Presentació de sol·licituds:  del 6 al 20 març
  • Publicació de les llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional: 21 d’abril
  • Termini per presentar reclamacions: del 21 al 27 d’abril
  • Publicació de les llistes de sol·licituds amb la puntuació definitiva: 3 de maig
  • Sorteig públic per determinar el número de desempat de les sol·licituds: 9 de maig
  • Publicació de les llistes d’alumnes admesos: 11 de maig

CRITERIS PRIORITARIS

• Germans al centre: 50 punts
  • Domicili habitual a la zona educativa del centre: 30 punts
  • Lloc de treball pare/mare dins la zona educativa del centre:20 punts
  • Ser beneficiari de l’ajut de la renda garantida de ciutadania:15 punts

CRITERIS COMPLEMENTARIS

• Discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne/a, pare, mare o germans:15 punts
  • Pare, mare o el tutor o tutora legal treballant al centre educatiu:10 punts
  • Família nombrosa o monoparental: 10 punts
  • Ser bessó o trigèmins: 10 punts
  • Quan l’alumne o alumna es troba en situació d’acolliment familiar:  10 punts
  • Condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme: 10 punts

Recorda que la documentació acreditativa tant dels criteris prioritaris com dels complementaris s’ha d’adjuntar a la sol·licitud de preinscripció dins el període establert.