PER SANT JORDI LLIBRES I TEXTOS

El passsat dilluns 23 d’abril, l’escola va celebrar la diada de Sant Jordi amb llibres, contacontes i textos.

Al matí totes aquelles famílies que van voler van passar per les classes a explicar contes. Es tracta d’una activitat que ja fa uns quants cursos que es celebra a l’escola i que cada any té més bona acollida; als xiquets i xiquetes els agrada molt veure els seus familiars explicant contes als companys i, per què no dir-ho, les mares, iaies, ties… que venen a explicar-los també gaudeixen molt del matí.

A la tarda van arribar els textos de la mà de la XXIII edició dels Jocs Florals de l’escola, que aquest curs ha comptat amb una novetat: s’ha incorporat la categoria d’adults. Ens vam reunir tots al gimnàs i vam escoltar atents les decisions del jurat, format per 2 mares i 2 mestres, mentre gaudíem de la qualitat dels textos tant dels alumnes com dels adults classificats .

A més a més de tota aquesta activitat literària, durant tot el dia els alumnes de 6è es van encarregar de la paradeta de llibres que vam muntar davant la porta de l’escola i… déu n’hi do els llibres que van vendre!!

Va ser un dia assoleiat i ple de lletres. Ja esperem amb ganes el Sant Jordi de l’any vinent.