Els caragols que tenim a la classe ja han post ous, que són rodons, blancs i molt petits.
Dins del terrari ens hem hagut de fixar molt per localitzar-los i amb la lupa els hem pogut observar millor.
Ben aviat podrem veure com neixen els caragols!!!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress