MÉS ACTIUS I SANS CADA DIA

El passat dia 5 d’abril vam celebrar a la nostra escola la segona jornada “Més actius i sans cada dia” amb conmemoració del dia mundial de l’esport.

Al matí vam rebre a les classes famílies voluntàries que ens van ajudar a cuinar amb ingredients sans i saludables.

Després d’esmorzar ens vam mesclar totes les classes i per grups de colors vam disfrutar de diversos tallers esportius que ens van oferir persones voluntàries que van vindre a l’escola, hi havien esports que no haviem practicat mai. Això si, abans de començar el mestre Harry va fer-nos a tots un macro-escalfament a la pista per no patir cap lessió.

Per la tarde vam estar fent unes activitats relacionades amb la jornada fins les 15:45h. quan vam sortir al pati i vam berenar junt amb les famílies aquelles coses que havíem cuinat entre tots als tallers de cuina del matí.

Va ser un dia diferent on vam aprendre i fer coses molt diferents, però que ens van ensenyar a portar una vida més sana i saludable.