GRÀCIES!!

Tanquem l’Iron curs!!

Així és com des de l’escola li hem volgut dir.

Un curs ple d’incerteses i novetats que tota la comunitat educativa ha encaixat amb la millor de les predisposicions i del qual n’estem molt orgullosos i orgulloses.

Gràcies i totes i tots i que passeu un molt bon estiu més que merescut!!!

L’EQUIP MGC.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut