Cosim a P-5

 

Divendres 27 d’abril a la tarda  va venir Mouna, la mare de Mohamed a ensenyar-nos com es cus amb fil, agulla i un teler. Havíem de clavar l’agulla a la roba com si fos un punxó. Vam poder provar-ho tots. Ens va agradar molt.

Moltes gràcies!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut