CONSELL ESCOLAR

Ajornament d’un any de la convocatòria d’eleccions per a la renovació dels consells escolars.(6/11/2020)

Durant el mes de novembre dels anys parells es duen a terme en els centres educatius les eleccions per a la renovació dels consells escolars, acció que comporta l’accés de moltes persones de la comunitat educativa als recintes dels centres educatius.

Enguany el Departament d’Educació, atesa la situació de la pandèmia a Catalunya, ha pres la resolució d’ajornar per un any la convocatòria d’eleccions per a la renovació parcial dels consells escolars, a fi de minimitzar el risc de contagi entre la població i preservar l’escola com un entorn segur. Així, els i les representants dels diferents sectors que havien de ser objecte de renovació, se’ls prorrogarà el mandat fins a la celebració de les eleccions.

El dia 17/12/2018 es va constituir el consell escolar del centre amb els nous representants sorgits del procés electoral portat a terme com a conseqüència de la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre.

REPRESENTANTS

SECTOR PROFESSORAT
M. Lara Ferré Estorach (2015)
Georgina Badosa Pascual (2015)