Concert de Santa Cecília

El passat dissabte 16 de novembre es va celebrar el ja tradicional concert de Santa Cecíla a l’Aldea.

Els alumnes de 5è i 6è de l’escola Maria Garcia Cabanes hi van participar juntament amb la Banda i la Coral Verge dels Prats i els companys de l’escola 21 d’abril.

L’acte va ser molt bonic i emotiu. Hi va cantar la coral, després la banda i finalment la banda més els xiquets i xiquetes de les escoles amb un recull de cançons de Disney.

Des del centre volem agrair a totes les famílies dels i les alumnes de CS la seva bona predisposició per facilitar la participació dels seus fills i filles en aquesta celebració.

I per als qui no hi vau poder assistir us deixem un vídeo de l’actuació dels nostres alumnes.

 

https://photos.app.goo.gl/t8zM6W7So7f7aqfm7

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut